Aura Shop
Przesyłając w imieniu kontrahenta zamówienie, Twoi przedstawiciele handlowi mają możliwość określenia konkretnych cech zamawianych towarów - na przykład gabaryty, barwę czy jakiekolwiek inne atrybuty, które uznasz za istotne. Tym sposobem trafiające do centrali informacje na temat potrzeb klienta są zawsze precyzyjne, a ryzyko błędu zostaje zredukowane do minimum.
Informacje pomiędzy systemem ERP a modułem Aura Mobile wymieniane są na bieżąco, dlatego Twoi przedstawiciele handlowi dysponują zawsze aktualnymi danymi o:
- Produktach oraz ich cenach i dostępności na magazynie
- Warunkach handlowych oraz stanie rozliczeń z klientem
- Statusach zamówień oraz zapytań ofertowych kontrahenta
- Dokumentach handlowych związanych z danym klientem
System Aura Shop pozwala na swobodne tworzenie atrybutów i przypisywanie ich do konkretnych produktów, co klientom sklepu umożliwia łatwe i szybkie wyszukanie potrzebnego produktu nawet wtedy, kiedy nie znają jego dokładnej nazwy. Wszyscy użytkownicy składający zamówienia za pomocą sklepu, będą mieli możliwość korzystania z dowolnej ilości koszyków oraz swobodnego nimi administrowania. Sprawia to, że Aura Shop jest najwygodniejszym w użyciu sklepem internetowym.
Pośród licznych korzyści, które może przynieść firmie wdrożenie modułu Aura Shop, można wymienić:
- Stworzenie nowego kanału sprzedaży, co przełoży się na większe zyski
- Zwiększenie liczby klientów
- Bezosobową obsługę spływających zamówień
Firmy, które zdecydowały się na wdrożenie modułu Aura Shop, chwalą przede wszystkim przyjazny użytkownikowi interfejs, bezproblemową integrację z systemami sprzedażowymi oraz szybkie wdrożenie.
Przedsiębiorstwa, które wdrożyły system Aura Shop zwracają uwagę przede wszytkim na jego przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs, prostą integrację z systemami handlowo magazynowymi, oraz błyskawiczne wdrożenie.