SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja online (może działać w wersji lokalnej), która automatycznie księguje zeskanowane papierowe dokumenty (faktury sprzedażowe i kosztowe)
Program niezależnie od formatu faktury odczytuje potrzebne informacje do księgowania (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego).
SaldeoSMART pozwala na znaczną oszczędność czasu i redukcję kosztów (nawet o 50%) związanych z wprowadzaniem dokumentów do programu księgowego.
Dzięki SaldeoSMART:
· ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet o 50%),
· oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programów,
· wszystkie dokumenty Firmy będą dostępne w formie elektronicznej 24h/dobę,
· zwiększysz efektywność pracy pracowników,
· obsłużysz więcej firm w tym samym czasie,
· wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.
3 kroki do wygody i oszczędności w Twojej Firmie
1.Skanowanie dokumentów i odczytywanie w SaldeoSMART
Dodajesz do aplikacji plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego lub skanujesz faktury otrzymane w wersji papierowej.
Nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.
SaldeoSMART podzieli plik na pojedynczne faktury i odczyta z dokumentu:
· dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),
· numer faktury,
· daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),
· kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.
2.Weryfikacja i kategoryzacja wyników
Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych.
Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.
Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.
3.Import dokumentów do programu księgowego
Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.
Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.
Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.
Elektroniczne archiwum dokumentów dostępne 24h/dobę 7 dni w tygodniu
Archiwum tworzy się dla Ciebie automatycznie.
Już nie trzeba przeszukiwać segregatorów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby błyskawicznie odnaleźć potrzebny dokument.
Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.
Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.