SaldeoSMART to nowoczesna aplikacja online (może działać  w wersji lokalnej), która automatycznie księguje zeskanowane papierowe dokumenty (faktury sprzedażowe i kosztowe)

Program niezależnie od formatu faktury odczytuje potrzebne informacje do księgowania (daty, kwoty netto i VAT według stawek, dane kontrahenta, numer konta bankowego).

 

SaldeoSMART pozwala na znaczną oszczędność czasu i redukcję kosztów (nawet o 50%) związanych z wprowadzaniem dokumentów do programu księgowego.

 

Dzięki SaldeoSMART:

·         ograniczysz koszty związane z przetwarzaniem dokumentów (nawet o 50%),

·         oszczędzisz czas, który wcześniej zajmowało ręczne wprowadzanie dokumentów do programów,

·         wszystkie dokumenty Firmy będą dostępne w formie elektronicznej 24h/dobę,

·         zwiększysz efektywność pracy pracowników,

·         obsłużysz więcej firm w tym samym czasie,

·         wyszukanie potrzebnego dokumentu będzie niezwykle szybkie.

 

3 kroki do wygody i oszczędności w Twojej Firmie

 

1.Skanowanie dokumentów i odczytywanie  w SaldeoSMART

Dodajesz do aplikacji plik z fakturami w PDF wygenerowanymi z programu do fakturowania lub magazynowego lub skanujesz faktury otrzymane w wersji papierowej.

Nie musisz skanować każdej z nich pojedynczo. Za pomocą skanera z automatycznym podajnikiem skanujesz paczkę dokumentów do jednego pliku.

SaldeoSMART podzieli plik na pojedynczne faktury i odczyta z dokumentu:

·         dane o dostawcy (NIP, nazwa, adres, nr konta bankowego),

·         numer faktury,

·         daty na fakturze (wystawienia, zakończenia dostawcy / wykonania usługi, termin płatności),

·         kwoty brutto, netto i VAT w rozbiciu na stawki.

 

2.Weryfikacja i kategoryzacja wyników

Przy każdym dokumencie pojawia się informacja jo ilości rozpoznanych danych.

Dzięki łatwemu w obsłudze podglądowi dokumentu można szybko nadać dokumentom kategorie, zgodnie z późniejszą zasadą ich księgowania w programie księgowym.

Nie trzeba sięgać po papierowe faktury – ich podgląd jest widoczny na monitorze.

 

3.Import dokumentów do programu księgowego

Z SaldeoSMART pobierany jest plik do importu – zgodny z programem księgowym, na którym pracuje księgowy.

Dzięki schematom importu dostosowanym do nadanych wcześniej kategorii dokumentów, proces importu jest szybki i skuteczny.

Dodatkowo mamy szybki dostęp do podglądu dokumentu bezpośrednio w programie księgowym.

 

 

Elektroniczne archiwum  dokumentów dostępne 24h/dobę 7 dni w tygodniu

Archiwum tworzy się dla Ciebie automatycznie.

Już nie trzeba przeszukiwać segregatorów, wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, aby błyskawicznie odnaleźć potrzebny dokument.

Raz dodany dokument do SaldeoSMART jest zawsze dostępny dla księgowego, pracowników biura rachunkowego i ich Klientów – 24h/dobę, z każdego miejsca na świecie.

Dzięki systemowi automatycznego odczytywania faktur, dokumenty są dokładnie opisane, co powoduje, że ich późniejsze wyszukiwanie jest szybkie i proste.