System Zarządzania Sage Symfonia ERP

Firmom, posiadającym rozbudowane procedury i złożone procesy biznesowe proponujemy System Zarządzania Sage Symfonia ERP – zaawansowane narzędzie klasy ERP. 
 
To funkcjonalne i elastyczne rozwiązanie usprawnia działanie firmy w kluczowych, dla jej działalności operacyjnej, obszarach. Kompleksowe i skalowalne rozwiązania Sage Symfonia ERP przyczyniają się do wzrostu efektywności i optymalizacji zasobów oraz kosztów funkcjonowania większej organizacji. Dostarczają spójną informację zarządczą oraz pozwalają elastycznie reagować na zmiany rynkowe.
 
 
System Zarządzania Sage Symfonia ERP automatyzuje wiele typowych czynności biznesowych, jest najbardziej przyjazny użytkownikowi w segmencie średnich i dużych firm, pozwala na szybkie wdrożenie się do pracy z systemem. Łatwo go dopasować do indywidualnych potrzeb czy specyficznych procesów zachodzących w firmie. Jest w pełni otwarty na rozwiązania zewnętrzne oraz zintegrowany ze środowiskiem pracy (MS Office, Outlook, Lotus i in.) Zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa danych przedsiębiorstwa a dzięki wykorzystaniu platformy Microsoft SQL Server jest systemem skalowalnym, dzięki czemu łatwo go dostosować do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa, bezpieczny sposób rozwijać wraz z rosnącymi potrzebami firmy, integrować z innymi systemami jak też tworzyć nowe raporty i zestawienia pod specyficzne potrzeby firmy. Nowoczesne technologie informatyczne wykorzystane przy tworzeniu rozwiązania i jego elementów zapewniają ich wysoką jakość, wydajność oraz bezpieczeństwo.
 
    
 
System Sage Symfonia ERP składa się z modułów podstawowych:
  • Finanse i Księgowość,
  • Handel,
  • Kadry i Płace,
  • Zarządzanie Produkcją
oraz z modułów dodatkowych:
  • Środki Trwałe,
  • Business Intelligence,
  • e-Przelewy,
  • e-Deklaracje,
  • e-Faktury.