System Zarządzania Sage Symfonia ERP

 
System Zarządzania Sage Symfonia ERP jest zintegrowanym systemem o budowie modułowej, który obejmuje swoim zakresem strategiczne obszary i procesy w organizacji - finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż i marketing oraz analizy i zarządzanie informacją. Zaawansowane rozwiązania z grupy " integracja IT" oraz wykorzystywana baza Microsoft SQL Server pozwalają na bezpieczny rozwój poszczególnych modułów, integrację z innymi systemami oraz tworzenie nowych raportów i zestawień dostosowanych do specyfiki i potrzeb firmy.
 

Finanse

  • Efektywne zarządzanie finansami organizacji
  • Wsparcie zarządu w procesie podejmowania strategicznych decyzji
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa firmy, w tym także rozliczeń skarbowych
  • Optymalizacja kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa
  • Wiarygodna i łatwo dostępna informacja o majątku firmy
  • Wzrost wydajności pracy działu finansowo- księgowego

Sprzedaż i marketing 

  • Elastyczne zarządzanie polityką sprzedaży
  • Dostęp do bieżącej informacji o skuteczności działań handlowo-marketingowych
  • Automatyzacja procesów sprzedaży i zakupów
  • Optymalizacja kosztów przepływu towarów i materiałów
  • Wiarygodna informacja i skuteczna kontrola rozliczeń z kontrahentami
  • Wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji na rynkach zagranicznych
  • Skuteczny nadzór nad zespołem handlowym w oparciu o predefiniowane raporty i zestawienia

Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Narzędzia realizacji strategii zarządzania zasobami ludzkimi
  • Budowa dowolnych, dopuszczalnych przez polskie prawo systemów płacowych
  • Rzetelność, wiarygodność i bezpieczeństwo danych kadrowo-płacowych
  • Bezpieczeństwo prawno-podatkowe firmy
  • Pełna, bieżąca kontrola kosztów pracy
  • Wzrost efektywności i optymalizacja kosztów obsługi procesów kadrowo-płacowych

Integracja / IT

  • Otwarta platorma informatyczna pozwala dostosować system do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa
  • Możliwość bezpiecznego, samodzielnego rozwoju aplikacji bez ingerencji w jej kod źródłowy
  • Optymalizacja kosztów inwestycji w IT dzięki możliwości integracji SYMFONII® z już funkcjonującymi w przedsiębiorstwie rozwiązaniami
  • Gwarancja ciągłości pracy i dostępu do kluczowych danych biznesowych w przypadku smiany systemu na SYMFONIĘ® ERP
  • Swobodny wybór dostawcy usług informatycznych dzięki ogólnie znanym językom programowania dostępnym w systemie
  • Bezpieczeństwo danych i skalowalność systemu dzięki wykorzystaniu Microsoft SQL Server

Analiza i zarządzanie informacją

  • Otwarta platorma informatyczna pozwala dostosować system do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa
  • Możliwość bezpiecznego, samodzielnego rozwoju aplikacji bez ingerencji w jej kod źródłowy
  • Optymalizacja kosztów inwestycji w IT dzięki możliwości integracji SYMFONII® z już funkcjonującymi w przedsiębiorstwie rozwiązaniami
  • Gwarancja ciągłości pracy i dostępu do kluczowych danych biznesowych w przypadku zmiany systemu na SYMFONIĘ® ERP
  • Swobodny wybór dostawcy usług informatycznych dzięki ogólnie znanym językom programowania dostępnym w systemie
  • Bezpieczeństwo danych i skalowalność systemu dzięki wykorzystaniu Microsoft SQL Server